به گزارش ایرنا، در این راهپیمایی که از مسجد جامع نقده تا فلکه شهرداری برگزار شد، حاضران با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر صهیونیست، سپاه ما دلاور است - پیرو خط رهبر است، سلیمانی می رزمد - آمریکا می لرزد، آذربایجان اویاخدی - انقلابا دایاخدی و ایران سپاهی شده – ترامپ دیوانه شده، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.
مردم نقده در این راهپیمایی، پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پوسترهایی با مضمون حمایت از سپاه پاسداران و تمثال مبارک مقام معظم رهبری به همراه پلاکاردهایی با شعارهای من سپاهی هستم در دست داشتند.
به گزارش ایرنا، نمازگزاران سراسر کشور پس از برپایی نمازجمعه این هفته در راستای حمایت از سپاه پاسداران و ابراز انزجار از اقدام غیرقانونی ترامپ در قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی راهپیمایی کردند.
دونالد ترامپ روز دوشنبه در بیانیه‌ای که از سوی کاخ سفید منتشر شد، به طور رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی اعلام کرد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در پی اعلام این تصمیم، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به 'سنتکام ' از سوی ایران در فهرست گروه‌های تروریستی قرار بگیرند.
شورای عالی امنیت ملی نیز ساعاتی بعد در بیانیه ای اعلام کرد که به دنبال رفتارهای خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را از گروه های تروریستی معرفی کرد.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.