به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری در ادامه سفر خود به شهرستان میاندوآب و پس از شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان و افتتاح یک طرح آموزشی در روستای سرچنار به بیمارستان در دست ساخت این شهر رفت و از مراحل احداث آن بازدید کرد.
رییس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون برای احداث این بیمارستان 140 میلیارد ریال هزینه شده است.
هادی مقدم افزود: این بیمارستان که با یک پل هوایی به فاز نخست وصل می شود، در هفته سلامت امسال به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در سه طبقه و در 10 هزار مترمربع احداث می شود، اضافه کرد: فاز جدید و در حال ساخت این بیمارستان دارای 100 تخت، 6 اتاق عمل و چهار بخش مغز و اعصاب، جراحی زنان و 2 بخش بستری است.
به گزارش ایرنا، میاندوآب دارای 2 بیمارستان است که با افتتاح فاز دوم این بیمارستان ها تعداد تخت های بیمارستانی در این شهرستان به 400 تخت افزایش می یابد؛
با بهره برداری از این طرح شاهد خدمات رسانی بیشتر به مردم شهرهای جنوبی آذربایجان غربی خواهیم بود.
استاندار آذربایجان غربی در راس هیاتی متشکل از چند نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی این استان، در سفری یکروزه در میاندوآب به سر می برد.
شرکت در جلسه شورای اداری و کارگروه توسعه میاندوآب، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حضور در شهر چهاربرج و دیدار با مردم، دیدار با خانواده جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس و افتتاح یک واحد آموزشی خیرساز در روستای سرچنار از برنامه های سفر یکروزه استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان است.
استاندار آذربایجان غربی در این سفر همچنین از مجتمع در دست احداث پتروشیمی میاندوآب و نیز 2 واحد تولیدی فرش ابریشم و اسید سولفوریک در شهرک صنعتی این شهرستان نیز بازدید خواهد کرد.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و سومین شهرستان پرجمعیت استان به شمار می رود.
9871/3020/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.