به گزارش ایرنا، «محمدمهدی شهریاری» روز پنجشنبه در جلسه شورای دارای میاندوآب اظهار داشت: ردیف اعتباری احداث جاده میاندوآب به سرچم و میاندوآب به تکاب و شاهین دژ از مصوبه های این سفر به شمار می رود که در سال جاری هزینه خواهد شد.
وی اضافه کرد: اختصاص این میزان اعتبار به آذربایجان غربی می تواند نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد کسب و کار در این استان داشته باشد.
وی اضافه کرد: امسال با توجه به نامگذاری سال به عنوان «رونق تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، باید این امر در دستور کار قرار گیرد و اگر به رونق تولید توجه نشود، معیشت و زندگی مردم تحت تاثیر قرار می گیرد.
«شهریاری» با بیان اینکه با برداشتن موانع تولید و احداث زیرساخت توسعه می توان برای رونق تولید گام برداشت، افزود: در این راستا امروز سه واحد صنعتی راکد در شهرستان میاندوآب به تولید برمی گردد.
وی ابراز امیدواری کرد روند بازگشت واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال به خط تولید در دیگر شهرک های صنعتی استان نیز محقق شود.
در این جلسه مشکلات سه پروژه این شهرستان شامل احداث مجتمع تجاری رفاهی و مجتمع گردشگری و هتل پنج ستاره داخل شهر میاندوآب و خط تولید خودروهای برقی میاندوآب با حضور مدیرعامل این شرکت ها و مسوولان اجرایی استان بررسی شد.
به گزارش ایرنا در پایان این جلسه از یکی از جانبازان این شهرستان قدردانی شد؛ حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حضور در شهر چهاربرج و دیدار با مردم، دیدار با خانواده جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس از برنامه های سفر یکروزه استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان است.
استاندار آذربایجان غربی در این سفر همچنین از مجتمع در دست احداث پتروشیمی میاندوآب و نیز 2 واحد تولیدی فرش ابریشم و اسید سولفوریک در شهرک صنعتی این شهرستان نیز بازدید خواهد کرد.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و سومین شهرستان پرجمعیت استان به شمار می رود.
3020/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.