اقصی نخشی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پخت این میزان نان برای سیل زدگان در یک واحد خبازی از هشت روز پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در قالب این کار خیرخواهانه و خودجوش حدود 213 گونی از آرد تخصیص یافته به نان تبدیل شد.
وی اظهار داشت: بر اساس آرد یارانه ای تخصیص یافته پیش بینی شده است 15 هزار قرص نان دیگر نیز توسط این واحد پخت و به مناطق سیل زده کشور ارسال شود.
وی این حرکت شهروندان سردشتی را بی نظیر، انسان دوستانه و اخلاق محور توصیف کرد و ادامه داد: چنانچه شهروندان متقاضی پخت نان بیشتری برای ارسال به مناطق سیل زده باشند، از طریق کمیته آرد و نان شهرستان مصوبات لازم انجام و آرد یارانه ای مورد نیاز آنها تامین می شود.
به گزارش ایرنا، پیشنهاد این امر خداپسندانه از سوی صاحب یک شرکت تولیدی نان (نانوایی صنعتی فاتحی) در شهرک صنعتی سردشت ارایه شد.
هم اکنون بیش از 20 نفر از افراد خیرخواهی که برای این امر خداپسندانه اعلام آمادگی کرده اند با توجه به ظرفیت این کارگاه، به صورت شبانه روزی در 2 نوبت اقدام به پخت نان و بسته بندی آن می کنند.
بارش شدید باران در اوایل سال جاری موجب بروز سیل و طغیان رودخانه ها در برخی استان های شمال و غرب کشور شده و به بسیاری زیرساخت های این مناطق آسیب وارد کرد.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.