داود فعال پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازدیدها شامل پنج هزار و 616 مورد بازدید کنترل کیفی و 12 هزار و 500 مورد تست آب یابی از 175 مخازن فعال جنوب استان بود.
وی بیان کرد: همچنین واحد مهندسی این منطقه با هماهنگی و نظارت اداره کل استاندارد آذربایجان غربی، 6 هزار و 855 مورد آزمایش کمی از 647 تلمبه موجود در مجاری عرضه سوخت در سطح منطقه طی سال گذشته انجام داد.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری 314 مورد بازدید کنترل کیفی در 68 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 101 بازدید میدانی از مصرف کنندگان عمده فعال جنوب آذربایجان غربی انجام شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: تحقق اصل رعایت صیانت از حقوق شهروندی، حفظ استانداردهای صنعتی با هدف نظارت بر استمرار سوخت رسانی مطلوب، جلوگیری از هرگونه آلودگی فرآورده های نفتی و وقفه کاری در دستگاه های موجود در مجاری عرضه و رفع نقص فنی تلمبه ها در جهت خدمت رسانی مطلوب توسط جایگاه های سوخت با رعایت استاندارد های کمی و کیفی از اهداف این بازدید هاست.
به گزارش ایرنا، شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی به 9 شهر جنوب آذربایجان غربی شامل میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه، شاهین دژ و تکاب را بر عهده دارد.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.