به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز سه شنبه در این پیام آورده است: در هفته گذشته شاهد وقوع سیل در نقاط وسیعی از کشور به خصوص استان گلستان بوده ایم که به عنوان یک طلبه کوچک از مردم اهل کرامت آذربایجان غربی، خواستارم همچون گذشته با حضور گرم و مهربان خویش در میدان یاری دیگر هموطنان، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این استان بیفزایند.
در ادامه این پیام آمده است: سیل اخیر که سبب تضرر مردم شریف این خطه از سرزمین ایران شده، موجب ناراحتی هموطنان در آذربایجان غربی شد و اینجانب با توجه به سابقه مردم خطه آذربایجان، مطمئن هستم شاهد همراهی سخاوتمندانه مردم این دیار با مردمانِ عزتمند استان گلستان خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان برجای گذاشت و جان 2 کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت.
از روز دوشنبه گذشته و با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بارش سیل آسا یکشنبه هفته جاری در مازندران 12 شهرستان این استان را درگیر کرد و با وجود بسیج عمومی همچنان اثرات سیل در این استان نمایان است.
در سیل اخیر شیراز نیز نزدیک 20 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و دهها نفر مصدوم شدند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.