احمد مجرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان مصرف بنزین در مرکز و شمال آذربایجان غربی در این مدت به 17 میلیون لیتر رسیده است.
وی اظهار داشت: در روز سوم فروردین امسال نیز رکورد مصرف بنزین در شمال آذربایجان غربی شکسته شد و به یک میلیون و 750 هزار لیتر رسید.
وی با اشاره به تداوم افزایش مصرف بنزین در ایام نوروز امسال بیان کرد: تنها در روز 25 اسفند میزان مصرف بنزین در شمال آذربایجان غربی 74 درصد بیشتر ازسال پیش از آن بود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: با وجود افزایش بی سابقه مصرف بنزین در ایام نوروز، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نوروز امسال هیچ جایگاهی با کمبود سوخت روبرو نمی شود.
مجرد افزود: امسال قیمت سوخت تغییر نکرده و آب و هوای مساعدتری در مقایسه با سال گذشته داریم وپیش‌بینی می‌شود که مسافرت‌های نوروزی به نحو چشمگیری افزایش یابد.
وی بیان کرد: نکته قابل توجه این است که توزیع روزانه این حجم از بنزین با نفتکش در استان کوهستانی آذربایجان غربی و در شرایطی که حجم سفرها به شکل قابل توجهی افزایش یافته و تردد در محورهای مواصلاتی در بالاترین سطح جریان دارد، کار بسیار سختی است که با اقدام‌های انجام شده، توزیع سوخت تاکنون بدون هیچ مشکلی انجام شده است.
وی اضافه کرد: با هدف خدمات رسانی مطلوب، از 25 اسفند 1397 تا پایان تعطیلات نوروزی 1398، ساعت کار کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه ازساعت 6 صبح تا 24 افزایش یافته است تا هیچ مشکلی در سوخت رسانی به مسافران نوروزی و مردم استان نداشته باشیم.
وی تاکید کرد: طرح بازدید نوروزی از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی منطقه ارومیه تا پایان تعطیلات نوروزی در حال انجام است و مسافران و مشتریان می توانند نکته نظرات خود را از طریق مرکز پاسخگویی شبانه روزی 09627 با این شرکت در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه کشور و 2 گانه آذربایجان غربی است؛ این منطقه شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی 250 کیلومتر است.
در این منطقه نفتی سه انبار نفت، 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره سازی 154 میلیون لیتر فرآورده های نفتی فعالیت می کند.
افزایش مصرف بنزین یکی از مولفه های افزایش میزان گردشگری در ایام نوروز به شمار می رود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.