محمد اقوامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جریمه به خاطر گرانفروشی 34 هزار و 900 ورق MDF روکشدار و انواع پارکت ملامینه صادر شده است.
وی اظهار داشت: در بازرسی ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از یک شرکت وارداتی، این میزان MDF روکشدار و انواع پارکت ملامینه کشف و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارومیه ارسال شد.
وی ادامه داد: هیات رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی ارومیه، متهم پرونده را به 2 برابر میزان گرانفروشی اتفاق افتاده، جریمه نقدی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به جریمه 650 میلیون ریال قاچاقچی سیگار طی هفته جاری در ارومیه گفت: این قاچاقچی قصد داشت 215 هزار نخ سیگار قاچاق را وارد کشور کند.
وی اضافه کرد: ماموران طی بازرسی از خودروهای عبوری، از یک دستگاه خودرو سایپا این میزان سیگار قاچاق را کشف کرده بودند که پس از ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه، عامل قاچاق سیگار محکوم به پرداخت جریمه شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: گرانفروشی در کنار قاچاق کالا بیشترین پرونده های تعزیرات حکومتی استان را تشکیل می دهد.
به گزارش ایرنا گرانفروشی از جمله مهمترین معضلات بازار به شمار می رود و روزانه ده ها مورد شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی اقلام مختلف در آذربایجان غربی ارائه می شود.
آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می شود.
تعزیرات حکومتی مسوول رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.