به گزارش ایرنا، محمدعلی عباسی روز چهارشنبه در آیین جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه تربیت تکاب افزود: جشن نیکوکاری امسال با مشارکت دانش آموزان 200 مدرسه و واحد آموزشی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.
وی با بیان اینکه بیش از یکهزار و 500 پاکت جشن نیکوکاری در سطح مدارس این شهرستان توزیع شده است، اضافه کرد: چهار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی به خانواده های نیازمند نیز به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در مناطق مختلف این شهر استقرار یافته است.
وی با بیان اینکه خیّران و نیکوکاران سال گذشته در هفته احسان و نیکوکاری، 753 میلیون ریال به دانش آموزان و خانواده های نیازمند کمک کردند، ادامه داد: در حال حاضر 416 دانش آمور کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تکاب بوده و از خدمات حمایتی این شهرستان بهره مند هستند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تکاب گفت: کمک های جمع آوری شده خیّران و نیکوکاران پیش از عید نوروز بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند تکاب توزیع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، 14 تا 21 اسفند ماه هر سال به منظور جذب کمک ها و هدایای مردمی به دانش آموزان و خانواده های محروم و نیازمند به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و 2 هزار و 800 خانوار نیازمند در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.