احمد مجرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین رفاه گردشگران در تعطیلات نوروزی، بررسی وضعیت کمّی و کیفی فرآورده‌های عرضه شده در جایگاه ‌ها، وضعیت نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی و سایر مسائل مربوط به جایگاه‌های سوخت از اهداف اجرای این طرح 33 روزه است.
وی اضافه کرد: در قالب این طرح 6 تیم نظارتی به صورت مستمر از 126 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و CNG در مرکز و شهرهای شمالی آذربایجان غربی بازدید می کنند.
وی بیان کرد: علاوه بر بازدیدهای استانی، تیم های نظارتی عملیاتی از ستاد مرکزی نیز طی تعطیلات نوروزی از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی آذربایجان غربی بازدید و عملکرد منطقه را بررسی خواهند کرد.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: مسافران نوروزی نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه نارسایی در ارائه خدمات با شماره 09627 تماس بگیرند.
مجرد گفت: در حال حاضر میانگین مصرف روزانه بنزین در منطقه ارومیه یک میلیون و 700 هزار لیتر در روز و میانگین مصرف روزانه CNG نیز 800 هزار مترمکعب در روز است و پیش بینی می شود با شروع سفرهای نوروزی این میزان در ایام تعطیلات افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، سفرهای نوروزی از 2 هفته دیگر آغاز می شود و تا نیمه فروردین ماه ادامه می یابد.
منطقه ارومیه شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، ماکو، شوط، پلدشت، چایپاره، چالدران و بازرگان است.
آذربایجان غربی به علت وسعت طولی دارای 2 منطقه پخش فرآورده های نفتی در ارومیه و میاندوآب است که به ترتیب شمال و جنوب استان را پوشش می دهد.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.