سرهنگ رضا ظهیریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های عملیاتی انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور مواصلاتی مهاباد به بوکان به یک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی‌هایی که از این خودرو صورت گرفت یکهزار و ۸۵۵ بسته توتون، ۱۵ هزار و ۳۰۰ حلقه چسب و ۵۹ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.
سرهنگ ظهیریان، ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: راننده این خودرو پس از تشکیل پرونده مقدماتی تا تعیین تکلیف نهایی راهی زندان شده و خودرو نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی مهاباد با تاکید بر مبارزه با پدیده قاچاق و تحقق شعار سال، گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت اخلالگران اقتصادی، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
مهاباد دارای سه کلانتری است و سالانه افزون بر ده ها میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان کشف و ضبط می شود.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.