قادر درویشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خیّر که «امجد صالح زاده» نام دارد سال گذشته در اقدامی خداپسندانه حمایت از 20 یتیم تحت حمایت این نهاد را برعهده گرفت که این تعداد را در سال جاری به 40 نفر افزایش داد.
وی ادامه داد: این حامی طلایی ایتام از زمان شروع به فعالیت طرح اکرام ایتام با کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان به طور مداوم همکاری داشته است.
درویشی گفت: حامی طلایی ایتام به حامیانی گفته می شود که بالای 10 سال خدمت در امر ایتام داشته باشند، میزان آورده آنان زیاد و سرپرستی بیشترین ایتام را بر عهده داشته باشند.
درویشی با بیان اینکه این حامی طلایی از سال گذشته تاکنون مبلغ 200 میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کمک اهدا کرده است، بیان کرد: این خیر برای طرح اکرام ایتام 120 میلیون ریال در طول سال تعهد کرده است تا در اختیار ایتام قرار دهد.
وی اضافه کرد: 590 یتیم و فرزند نیازمند محسنین هم اکنون تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند که توسط 773 حامی حمایت می‌شوند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: این حامیان از ابتدای امسال تاکنون هفت میلیارد و 520 میلیون ریال به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت خود کمک اهدا کرده اند.
وی بیان کرد: تعدادی از ایتام که اخیرا تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند، فاقد حامی هستند که از سایر خیران و نیکوکاران درخواست می‌شود که به صف حامیان ایتام بپیوندند و حمایت از ایتام فاقد حامی را عهده دار شوند.
به گزارش ایرنا، در بوکان پنج هزار و 88 خانوار با جمعیت 10 هزار و 23 نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.