یوسف بیداردل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بین المللی سوپر ساباکی /سومین دوره مسابقات بین المللی جام طلایی منطقه آزاد ماکو/ با حضور بیش از 500 شرکت کننده از کشورهای افغانستان، استرالیا، هند، پاکستان، عراق، سوریه، ازبکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، لبنان، روسیه و گرجستان و با همکاری فدراسیون هنر‌های رزمی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه تیم سه نفره کونگ فو استان عازم این مسابقات شده بود بیان کرد: در این مسابقات «رویا منصوری» در بخش کاتا مدال نقره و در بخش مبارزه با برتری مقابل حریفی از ایران نشان طلا را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: «هاشم رضایی» در رده سنی بزرگسالان در دیدار رده بندی با برتری مقابل حریفی از ایران مدال برنز را بر گردن آویخت و «امیر حسین اکبری» در رده سنی نوجوانان مدال طلا بخش هنرهای رزمی را کسب کرد.
رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی با بیان اینکه در این مسابقات 2 تیم از ایران و 2 تیم از منطقه آزاد ماکو شرکت داشتند، ادامه داد: این پیکارها از هفت تا 11 اسفند در سالن ورزشی 2000 نفری حضرت ولیعصر (عج) منطقه آزاد ماکو برگزار شد.
به گزارش ایرنا نفرات برتر این دوره ار مسابقات به المپیک 2020 هنرهای رزمی در کشور ژاپن اعزام خواهند شد.
مسابقات بین المللی سوپر ساباکی /سومین دوره مسابقات بین المللی جام طلایی منطقه آزاد ماکو/ در هشت استایل بادی کنتاکت، کیوکوشین، سمی کنتاکت، فول کنتاکت، هنر‌های فردی و گروهی (چوب، شمشیر، نانچیکو) دفاع شخصی کاتا و موزیکال کاتا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.
در مجموع امتیازات تیمی، تیم‌های منطقه آزاد ماکو از جمهوری اسلامی ایران به مقام اول دست یافت و افغانستان و عراق به ترتیب دوم و سوم شدند.
نخستین دوره این مسابقات در ترکیه و دومین دوره آن نیز در ایران برگزار شده بود.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.