جعفر رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دوره آموزشی خبرنگاری پیشرفته برای نخستین بار با همکاری پایگاه خبری کردستان فردا، به دوره‌های آموزشی این مرکز یا هدف اصلی پرورش استعداد‌های درخشان درباره ضرورت اطلاع رسانی درست در حوزه رسانه اضافه شد.
وی افزود: آموزش‌های این دوره در ارتباط با موضوعات مربوط به دانش افزایی خبرنگاری بر اساس استاندارد‌های تعریف شده انجام گرفته است.
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان اظهار داشت: شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی خبرنگاری پیشرفته پس از اتمام دوره به صورت آنلاین و بر اساس استاندارد سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند و آزمون عملی و تئوری از هنرجویان به عمل آمد.
وی با اشاره به اینکه به قبول شدگان گواهینامه و مدرک بین المللی مهارت خبرنگاری اعطا می شود، گفت: در این دوره هنرجویان ویراستاری، مدیریت اخبار، خبرنویسی، مصاحبه خبری، گزارش نویسی، خلاصه نویسنی، اخلاق رسانه ای و بکارگیری تکنولوژی های نوین ارتباطی را فرا گرفتند.
به گزارش ایرنا، این دوره به مدت 276 ساعت طی ۲۴ جلسه برگزار شد؛ در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان 40 کارگاه آموزشی فعال وجود دارد و هنر آموزان امسال در این مرکز 461 هزار و 86 نفرساعت انواع مهارت های مختلف را آموزش دیدند.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و یکی از شهرستان های پیشرو در زمینه کسب مهارت های صنعتی و بویژه صنایع خودرو به شمار می رود.
7510/ 3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.