رضا ضرغام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله مقدماتی این رقابت ها به مدت 2 روز در هشت گروه چهار و سه تیمی با انجام 33 دیدار به پایان رسید و تیم های آذربایجان شرقی، وزارت ورزش، راه آهن تهران، مرکزی، گلستان، گیلان، خوزستان، اردبیل، سمنان، یزد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و کرمانشاه به عنوان تیم های اول و دوم هر گروه به جمع 16 تیم راه یافتند.
وی بیان کرد: تیم علوم پزشکی آذربایجان غربی با هدایت «لعل پوش» در دومین دیدار خود نیز با پیروزی 2 بر صفر مقابل مازندران 6 امتیازی شد و به عنوان سرگروه جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کرد.
وی اضافه کرد: تیم های هرمزگان، لرستان، زنجان، ایلام، قم، البرز، همدان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کردستان و مازندران نیز در این رقابت ها پس از قبول شکست از رقبا حذف شدند.
سرپرست فنی مسابقات با اشاره به اینکه بازی ها به صورت سه گیمی برگزار می شود، گفت: این مسابقات از دوم تا هفتم اسفند ماه جاری در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا طی چند روز گذشته نیز رقابت های والیبال بانوان کارمندان دستگاه های دولتی کشور به میزبانی ارومیه برگزار شد و تیم علوم پزشکی کرمان بر سکوی قهرمانی جای گرفت؛ تیم های اصفهان و گلستان دوم و سوم شدند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.