به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خوی روز چهارشنبه در آیین رونمایی از این شبکه اینترنتی، دولت تدبیر و امید را بانی اصلی بازشدن فضای شبکه های اجتماعی عنوان کرد و افزود: با رویکرد اخلاق محور در شبکه های اجتماعی می توان از این فرصت ایجاد شده به خوبی بهره برد.
امیر تیموری، خوی را شهر اولین ها بیان کرد و اظهار داشت: خویی ها در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از وطن، فرهنگ، اندیشه و سیاست همواره جزو اولین ها بوده اند.
وی حضور شبکه های نوینی مانند 'سیزین تی وی' در فضای رسانه ای خوی را مزیتی مهم برای این شهرستان عنوان کرد و افزود: رسانه های جمعی امروز یک قدم جلوتر از جامعه هستند که این ظرفیت باید در شکل مناسب مورد استفاده قرار گیرد.
وی، توجه دولت دکتر روحانی به توسعه خوی را در تاریخ انقلاب بی سابقه عنوان کرد و ادامه داد: افزایش تخت های بیمارستانی، ساخت پایانه مرزی رازی، تعریض جاده خوی - قطور، ساخت بارگاه شمس و توسعه بین المللی فرودگاه خوی از جمله اقدامات مهم دولت تدبیر و امید برای خوی است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خوی، این شهرستان را در آستانه تحولی بزرگ در زمینه گردشگری دانست و گفت: وجود بارگاه شمس، بزرگترین نعمت برای این شهر بوده و با اعتبار 300 میلیارد ریالی اختصاصی رییس جمهوری برای ساخت المان شمس، خوی به سمت گردشگری سوق داده شده و این شهر به قونیه ای دیگر تبدیل می شود.
به گزارش ایرنا، سیزین تی وی اولین رسانه تحت وب دارای مجوز ار سازمان رسانه های دیجیتال وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذربایجان غربی است که برای تولید اخبار و گزارش های مختلف در فرمت ویدیویی فعالیت می کند.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.