سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: با هدف کاهش حوادث جاده ای چراغ های هشدار دهنده در 70 نقطه از محورهای ارتباطی استان نصب می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی پیمان آرامون در جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان با اشاره به تمهیدات در دست اقدام برای سفرهای نوروزی گفت: کنترل و نظارت بر ترافیک در محورهای ارتباطی استان با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش حوادث رانندگی بویژه در ایام نوروز در دستور کار سازمانهای مسئول است که در همین رابطه و به منظور آشکارسازی نقاط پرحادثه 70 دستگاه چراغ هشداردهنده از 15 اسفندماه 97 در طول جاده های استان نصب می شود.
وی با اشاره به جایگاه کمیسیون راههای استان درکاهش حوادث رانندگی افزود: با سیاستگذاری های صحیح و علمی و با بهره گیری از حداکثر توان اجرایی دستگاههای مسئول باید نقش و تاثیرگذاری این کمیسیون را در کاهش حوادث رانندگی را افزایش داد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: روند خدمات دهی بیمارستان ها به بیماران اورژانسی بویژه در تصادفات جاده ای مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد تا با رفع نقاط ضعف بتوانیم در کمترین زمان امکانات لازم را در اختیار مصدومان قرار دهیم.
آرامون در ادامه برتشکیل کمیته فنی و استفاده از کارشناسان خبره و NGO های فعال در حوزه ترافیک دربررسی طرح ها و تصمیم سازی برای کمیسیون وهمچنین  خط کشی جاده های استان ، تنظیف ورودی  شهرها و امادگی تمام دستگاههای اجرایی تا پایان سال جاری تاکید کرد.
باقر بهرامی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: یک دستگاه بالگرد برای اورژانس هوایی این استان تخصیص یافته است که در صورت تامین زیرساخت ها در فرودگاه ارومیه مستقر می شود.
بهرامی با اشاره به این مطلب افزود: باید زیرساخت های لازم از جمله بالگرد برای بیمارستان ها مهیا شود تا روند انتقال بیماران و مجروحین و مصدومین به مراکز درمانی تسریع پیدا کند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۸۲ پایگاه اورژانس در آذربایجان غربی گفت: چند پایگاه جدید اورژانس نیز تا روزهای آینده فعالیت خود را در استان آغاز خواهند کرد و استان آماده استقبال از مسافرین نوروزی خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.