یوسف قربانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت چندین دیدار تدارکاتی با تیم جوانان شهرداری ارومیه و چند تیم استانی برگزار شده و هم اکنون هماهنگی و شرایط خوبی در تیم فراهم است.
وی بیان کرد: تیم نوجوانان شهرداری ارومیه دی ماه امسال با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر کشور به مرحله نهایی صعود کرد.
وی ادامه داد: این تیم روز 28 بهمن ماه جاری راهی شهر گنبد محل برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور خواهد شد.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر سه تن از بازیکنان با مشکل مصدومیت مواجه هستند ولی امیدواریم تا زمان شروع مسابقات از مصدومیت خود به طور کامل رهایی یافته و در اختیار تیم قرار بگیرند.
قربانی افزود: با وجود برخی کمبودها، مدیریت باشگاه در حد توان حمایت‌های کافی را از تیم نوجوانان انجام داده است.
به گزارش ایرنا سعید شیری کمک مربی تیم بوده و توحید نوری سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.
سینا زینالی و اردلان سید عباسی در پست پاسور، محمد هشتوار و امیر محمد حیدری زاد در پست پشت خط زن، امیررضا رزاقی و امید حسن زاده در پست لیبرو، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی و محمد بهرام علیزاده در پست دریافت کننده قدرتی، ارکان اصغر پور، یاسین کاظم زاده و مهرشاد غفاری در پست سرعتی بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه هستند.
مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور از 28 بهمن تا 4 اسفند ماه امسال در سالن المپیک شهر گنبد برگزار می شود.
این مسابقات در 2 گروه چهار تیمی با حضور تیم های سایپای تهران، پیکان تهران، دورنای ارومیه و شهرداری ورامین در گروه یک و شهرداری گنبد، پیام خراسان، عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه در گروه 2 برگزار خواهد شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.