به گزارش ایرنا آیت الله جواد مجتهد شبستری روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدا در ارومیه افزود: ما همچنان در مسیر اسلام حرکت خواهیم کرد؛ اگر چه گاهی انحراف هایی در این مسیر دیده می شود که ما را در محضر شهدا شرمنده می کند.
وی اضافه کرد: برخی حرکت های ضد ارزشی و تجمل گرایی که ارزش های بیگانگان را همزمان با دهه مبارک فجر به نمایش می گذارد، ملت ایران را در برابر شهدا شرمنده می کند و این افراد باید از شهیدان عذرخواهی کنند.
وی با اشاره به اینکه مسیر و هدف گذاری انقلاب به سمت آرمان های انقلاب اسلامی و شهداست، ادامه داد: گاهی در این مسیر انحراف هایی رخ می دهد و مسوولان فرهنگی باید در این زمینه دست به کار شوند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این مردم شریف امروز با حضور در مزار شهدا به جهانیان اعلام می کنند که همچنان برای دفاع از انقلاب و آرمان های شهدا، نظام، رهبری و اهداف امام (ره) آماده هستند و تا آخرین قطره خون خود این راه را ادامه خواهند داد.
آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه هدف شهدا احیای حجاب و ارزش های انقلاب و عزت اسلام بود، اضافه کرد: کسانی که بر سر سفره انقلاب نشسته اند باید باور داشته باشند که دل نبستن به دشمن و وعده های آنان مرام شهداست.
به گزارش ایرنا جمعی کثری از مسوولان، خانواده های شهدا، نظامیان و اقشار مختلف مردمی در این آیین حضور داشتند و بلاگردها هم مزار شهدای ارومیه را گلباران کردند.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.