کیوان رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشور خرداد ماه سال آینده با حضور 16 پینگ پنگ باز برتر کشور به میزبانی تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: این اردو برای انتخاب نفرات نهایی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریورماه سال آینده به میزبانی شهر بالی در اندونزی برگزار می شود، برپا خواهد شد.
وی اضافه کرد: 'الینا رحیمی' نوجوان شایسته مهاباد آذرماه امسال در مسابقه های استعدادهای برتر تنیس روی میز کشور موفق به کسب مقام اول شد که از طرف فدراسیون تنیس روی میز به این اردو دعوت شده است.
رییس هیات تنیس روی میز مهاباد اظهار داشت: 'پریا خضر' دیگر پینگ پنگ باز این شهرستان نیز در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بزرگسالان کشور که به میزبانی کرج برگزار شد، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این رقابت ها شده بود.
به گزارش ایرنا، الینا رحیمی متولد 1383 در مهاباد سابقه سه سال عضویت در تیم ملی نونهالان تنیس روی میز کشور و قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه دارد.
پریا خضر نیز متولد 1382 از مهاباد نیز سابقه کسب مقام سوم نوجوانان کشور و چهارم جوانان تنیس روی میز کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.
شهرستان 241 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.