رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سالن سر پوشیده ورزشی و چمن مصنوعی که مختص رشته ورزشی فوتسال است با هشت میلیارد ریال اعتبار در این واحد دانشگاهی احداث می شود.
صلاح خان احمد زاده ادامه داد: این سالن با مساحت یکهزار و 500 متر مربع اواسط سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا پیش از کلنگ زنی این طرح نیز طی مراسمی معنوی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان گلباران و غبارروبی شد.
شرکت کنندگان در این آیین با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و بر تداوم راه و آرمان های والای شهدا تاکید کردند.
مسوولان در این آیین ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس مزار این دو شهید گمنام را غبارروبی و عطرافشانی کردند.
مزار این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد قرار دارد.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر 61 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح مهاباد با یکهزار و 130 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.