به گزارش ایرنا، در این دیدار که در سالن ورزشی 2 هزار نفری مهاباد برگزار شد، تیم والیبال صنایع اردکان توانست با نتیجه سه بر صفر میزبان خود را شکست دهد.
تیم والیبال صنایع اردکان در این دیدار ست های اول، دوم و سوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 27 بر 25 و 25 بر 22 به نفع خود به پایان رساند.
این بازی دومین دیدار 2 تیم در مرحله حذفی رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور بود که با احتساب این نتیجه تیم صنایع اردکان با 2 پیروزی پیاپی راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.
قضاوت این دیدار را مسعود قاری و بهنام نوزادیان به عنوان داور اول و دوم برعهده داشتند و مجید ساداتی نیز به عنوان ناظر در این بازی حضور داشت.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال صنایع اردکان در اولین دیدار خود در این مرحله با نتیجه سه بر یک تیم والیبال وحدت مهاباد را در یزد شکست داده بود.
تیم والیبال وحدت در مرحله گروهی لیگ دسته اول با قرار گرفتن در مکان چهارم گروه خود توانست به مرحله حذفی این رقابت ها راه پیدا کند.
بیست و هفتمین دوره رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور 21 تیم در سه گروه پنج تیمی و یک گروه 6 تیمی برگزار می شود.
تیم وحدت در گروه سوم این رقابت با تیم های واگن سازی پارس اراک، راهیاب ملل مریوان، نماینده اصفهان، کاشی کرمانشاه و شهرداری قزوین هم گروه بود.
در مرحله حذفی این رقابت ها که هم اکنون در حال برگزاری است، تیم های اول تا چهارم گروه‌های یک و دو و گروه‌های سه و چهار به‌ صورت ضربدری با یکدیگر رقابت و در نهایت چهار تیم برتر به‌ صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می‌کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل آینده (1398) خواهند شد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.