معصومه حبیبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات که به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی «ترمه دستجردی» یزد برگزار شد، تیم ها در سه گروه به مدت پنج روز به صورت دوره ای و مجتمع با هم رقابت کردند.
وی بیان کرد: تیم والیبال بانوان فرهنگسرای ارومیه طی چهار دیدار گذشته خود به 2 پیروزی و 2 شکست مقابل تیم های آتش و یخ تهران، اکسون تهران، لامرد فارس و وارنا شهر باران دست یافته بود.
نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی بیان کرد: اعضای این تیم را نفرات بومی این شهرستان تشکیل می دهند و «سهیلا محورچرخ» به عنوان سرمربی هدایت این تیم را در این مسابقه ها برعهده دارد.
به گزارش ایرنا تیم فرهنگسرای جوان ارومیه در گروه یک این مسابقات با تیم های پارس لامرد فارس، اکسون تهران، وارنا شهر باران، طوبی زنجان و آتش و یخ تهران هم گروه بود.
تیم هیات والیبال بانوان مهاباد دیگر نماینده آذربایجان غربی (گروه سه) در آخرین دیدار مرحله گروهی با پیروزی برابر متفکران دشت ورامین موفق به صعود از گروه خود شد.
مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور امسال با عنوان مسابقات قهرمانی باشگاه های زنان ایران در قالب سه گروه و با شرکت 18 تیم برگزار شد و در نهایت 9 تیم به مرحله نهایی صعود کردند.
به این ترتیب تیم های اکسون تهران، وارنا شهر باران، شورا و شهرداری قزوین، باریج اسانس کاشان، مدرن مشهد، نفت آغاجری، هیات مهاباد و فرهنگسرای جوان ارومیه 9 تیم برتر راه یافته به مرحله بعدی هستند.
مرحله نهایی این مسابقات اواخر بهمن ماه جاری به میزبانی گیلان برگزار می شود.
تیم هیات والیبال بانوان شهرداری ارومیه پیشتر در مسابقات لیگ برتر و دسته یک کشور نیز حضور داشت.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.