قربان انوشه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این پرونده های متخلف 9 میلیارد ریال جریمه پیشنهاد و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی ادامه داد: گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، تقلب در کسب و صادر نکردن فاکتور از جمله مهمترین تخلفات در این دوره بود.
وی اضافه کرد: رای قطعی برای 2 واحد صنفی متخلف فعال در بخش فروش ورق های MDF و لوزام یدکی خودرو صادر شده است و باید 315 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.
وی با اشاره به دریافت مستمر شکایت های مردمی در خصوص فعالیت اصناف اعلام کرد: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع روغن، خواروبار، حبوبات، کیف و کفش، لوازم التحریر و فروش انواع ورق های MDF و لوزام یدکی خودرو بوده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده بیان کرد: سامانه مردمی 124 و شماره تلفن های 35675280 و 35625300 این شهرستان آماده دریافت انتقادها و شکایت های مردمی است و شهروندان می توانند 24 ساعته شکایت های خود را در این سامانه ارائه دهند.
انوشه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 349 فقره شکایت مردمی از طریق این سامانه به ثبت رسید که طی بازرسی ها فقط برای 160 فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.
به گزارش ایرنا شهرستان 125 هزار و 257 نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و با 92 روستای تابعه در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
پنج هزار و 600 واحد صنفی در شهرستان نقده فعالیت می کند که 88 درصد آنها شامل چهار هزار و 952 واحد دارای پروانه کسب است.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.