معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، از اعمال جریمه نقدی 5 میلیارد و 547 میلیون ریالی کشتارگاه های طیور در ارومیه به دلیل تخلف گرانفروشی و اختلاف قیمت خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، علیرضا محمودی در جمع خبرنگاران با اشاره به چگونگی جریمه سنگین کشتارگاه مذکور اظهار کرد: برابر گزارشات واصله مردمی در خصوص اختلاف قیمت مرغ، بازدید مشترک بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجانغربی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی از 3 کشتارگاه‌ صنعتی طیور این استان در ارومیه، بدلیل گرانفروشی جمعاً 332 هزار و 333 کیلو گرم مرغ، این واحد اعمال جریمه نقدی شد.

وی، عدم رعایت قیمت مصوب، گرانفروشی و اختلاف قیمت را از دلایل جریمه کشتارگاه های طیور عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف این کشتارگاه ها در تعزیرات حکومتی ارومیه مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ، ادامه داد: پس از تحقیق، بررسی و استماع اظهارات و دفاعیات غیرموجه مدیران عامل کشتارگاه های طیور ارومیه مبنی بر اینکه تولید و کشتار انبوه در ایام پیش رو و نوسانات بازار قید شده بود، مجموعا به پرداخت 5 میلیارد و 547 میلیون ریال جزای نقدی، محکوم شده است.

وی نظارت بر نحوه فعالیت کشتارگاه‌ها را یکی از برنامه‌های مهم سازمان ذکر کرد و یادآور شد: در این راستا گشت‌های مشترک بازرسی و نظارتی در قالب طرح تنظیم بازار با تمامی نیروهای بازرسی انجام می‌شود.

محمودی اظهار کرد: هموطنان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7.30 صبح الی 20 عصر با کارشناسان در میان بگذارند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.