حسن حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت «فراز دام یاران مبتکر» در زمینه دامپروری مشغول به کار است و فعالیت‌های مختلفی در مورد دام وطیور و بیماری‌های مربوط به آن را انجام می دهد.
وی بیان کرد: ارائه راهکار برای پیشگیری و درمان سندروم آسیت که یکی از بیماری های فراگیر در جوجه های گوشتی بوده و از اقدامات مهم این شرکت در راستای درمان بیماری های دام و طیور است.
وی اضافه کرد: سندروم آسیت یکی از بیماری های مرسوم در جوجه های گوشتی است که با سرعت زیاد رشد می کند و حدود 25 درصد از تلفات مربوط به جوجه های گوشتی مربوط به این سندروم است.
حیدری اعلام کرد: شرکت «فراز دام یاران مبتکر» از حدود 10 سال گذشته پژوهش‌ های متعددی در مورد سندروم آسیت انجام داده و ارائه چهار پایان نامه دکترا و سه پایان نامه ارشد از جمله پژوهش‌ های انجام شده در مورد این سندروم است.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اظهار داشت: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.
وی گفت: ترویج فعالیت شرکت های دانش بنیان و استفاده از فکر فعالان این حوزه می تواند یکی از بهترین روش ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی و عمل به شعار سال در راستای حمایت از کالای داخلی باشد.
به گزارش ایرنا پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش­ بنیان تلاش می­کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت­های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه­ گذار بپردازد.
این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشد.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.