سامان چیانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به این نوعروسان، 2 میلیارد و 685 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز در همین مدت به 32 نوعروس تحت پوشش این نهاد کمک هزینه تهیه جهیزیه پرداخت شد، افزود: برای تمامی نوعروسان کلاس هاس آموزشی از سوی این نهاد برگزار شده است.
وی اضافه کرد: امسال همچنین در راستای ارایه خدمات به مددجویان، سه میلیارد و 150 میلیون ریال وام ضروری به 105 نفر از افراد تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
وی همچنین از توزیع بخاری های گازسوز بین نیازمندان این شهرستان با توجه به فرارسیدن فصل زمستان خبر داد و بیان کرد: تاکنون 85 دستگاه بخاری گازسور بین خانوارهای نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان در سال جاری توزیع شد.
چیانه افزود: این بخاری ها به ارزش 425 میلیون ریال طی یک مرحله بین نیازمندان مناطق محروم و روستایی این شهرستان توزیع شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به نیازهای خانواده های تحت پوشش به بخاری های گازسوز، درصدد هستیم در صورت تامین اعتبار تعداد بیشتری بخاری گازسوز بین افراد نیازمند توزیع کنیم.
به گزارش ایرنا تعداد دو هزار و 451 خانوار اشنویه ای با شش هزار و 400 نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
اشنویه بیش از74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.