به گزارش ایرنا این دیدار عصر روز یکشنبه در سالن 6 هزار نفری ارومیه با حضور نزدیک به یکهزار هوادار دوستار والیبال در سالن 6 هزار نفری غدیر این شهرستان برگزار شد.
در ست نخست این دیدار ماراتن نفس گیری بین بازیکنان 2 تیم در جریان بود اما در نهایت انگیزه والیبالیست های نوجوانان دورنای ارومیه بر تجربه گنبدی ها غلبه کرد تا این ست با نتیجه نزدیک 31 بر 29 به نفع میزبان به پایان برسد.
در ست دوم شاگردان «محمد وکیلی» از همان ابتدای بازی با هوشیاری تمام توپ و میدان را در دست گرفتند و نتیجه را 25 بر 20 به نفع خود به پایان رساندند تا با روحیه بهتری آغازگر ست سوم باشند.
در ست سوم نیز والیبالیست های نوجوانان «دورنا» عملکرد خوبی داشتند و بازی قابل قبولی مقابل حریف خود به نمایش گذاشتند و با کسب امتیازات 29 بر 27 بر حریف گنبدی پیروز شدند تا نخستین پیروزی خود را در میان هواداران هر چند اندک ارومیه ای جشن بگیرند و تلاش تیم شهرداری گنبد برای کشاندن این دیدار به ست چهارم ناکام ماند.
بازی رفت دو 2 تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود شهرداری گنبد به پایان رسیده بود.
تیم دورنای ارومیه با کسب این پیروزی 6 امتیازی شد و همچنان در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد؛ 80 درصد ترکیب تیم دورنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های شهر ارومیه هستند.
هدایت تیم والیبال دورنای ارومیه را «محمد وکیلی» بر عهده دارد و تنها بازیکن جوان این تیم «رضا رضایی» 20 ساله بوده که وظیفه سرگروهی تیم را عهده دار است.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 نوجوانان مصر است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.