سیامک صدقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش ماموران منابع طبیعی و یگان حفاظت این اداره 74 پرونده در خصوص تصرف عدوانی اراضی ملی در دستگاه قضایی این شهرستان تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع این پرونده های قضایی 36 فقره مربوط به تصرفات غیرقانونی بوده که اداره منابع طبیعی آن را به سرانجام رسانده است.
وی اظهار داشت: بقیه پرونده ها نیز مربوط به چرای غیرمجاز است که این پرونده ها نیز منجر به صدور رای، اخذ جریمه و واریز به حساب دولت شده است.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوکان گفت: نیروهای این اداره با تمام توان در خدمت عرصه های ملی بوده و با هرگونه تخریب یا تصرف در مقابل افراد سودجو با تمام توان خواهند ایستاد.
وی با قدردانی از دستگاه های نظامی و انتظامی به ویژه دستگاه قضایی این شهرستان گفت: امیدواریم با مشارکت همه آحاد جامعه و نهادهای دولتی از عرصه های ملی بیش از پیش با مشارکت مردم حفاظت و صیانت کنیم.
صدقی اضافه کرد: تلفن 1504 یگان حفاظت در این شهرستان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط سودجویان و متصرفان است.
به گزارش ایرنا، بوکان دارای 130 هزار هکتار عرصه ملی است.
با توجه به تهدیدات جدی که منابع و عرصه های طبیعی و ملی با آن مواجه است می طلبد تمام دستگاه های دست اندرکار و اقشار مختلف مردم در این زمینه همکاری های لازم را با مسوولان داشته باشند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.