مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۹۱ درصدی عملیات عمرانی توسعه و تکمیل پایانه مرزی سرو خبر داد .
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ارسلان شکری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تعاملات و گسترش بسترهای اقتصادی با کشور دوست و همسایه ترکیه، عملیات عمرانی تکمیل پایانه مرزی سرو با جدیت دنبال می شود تا جایی که هم اکنون شاهد پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۹۱ درصدی آن هستیم .
شکری افزود: احداث سالن مسافری دو طبقه همراه با زیرزمین به مساحت زیربنای کلی بالای ۴ هزار متر مربع، محوطه سازی پایانه مرزی همراه با تاسیسات مربوطه به مساحت بالغ بر ۷ هزار متر مربع، اجرای منبع آب بتنی به حجم ۲۸۰ متر مکعب و اجرای دیوار حایل بتنی به طول تقریبی ۱۲۵ متر و ارتفاع متوسط ۶ متر از اقدامات عمرانی توسعه پایانه مرزی سرو است.
وی گفت: اجرای دیوارهای پیرامونی سالن، اجرای سقف اسپید فریم، بتن ریزی سقف طبقه همکف، پوشش سقف، اجرای پلاستر سیمانی دیوارهای داخلی سالن و پیرامونی از اهم فعالیتهای انجام شده در احداث سالن مسافری را شامل می شود  که امید است به زودی به بهره برداری کامل برسد.
شکری ادامه داد: ساماندهی ورودی پایانه مرزی سرو، برقراری انشعاب گاز و اجرای شبکه داخلی و افزایش انشعاب برق از عملیاتهای در دست اقدام این پایانه مرزی است که در آینده ای نزدیک به اتمام خواهد رسید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد با تکمیل کامل پایانه مرزی سرو این پایانه مرزی بتواند نقش مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر و توسعه تجارت بین دو کشور ایران و ترکیه را ایفا کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.