رحمان احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سازمان دارای یک ایستگاه مرکزی در خیابان ساحلی، ایستگاه شماره یک در محله باغ شایگان و ایستگاه شماره 2 در پایانه مسافربری بوده که بر این اساس به یک ایستگاه دیگر در منطقه شرق و محله های دانشگاه آزاد و کوی زیبا نیاز است.
وی ادامه داد: بر اساس استاندارد سازمان آتش نشانی برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه لازم است که اکنون مهاباد با 180 هزار جمعیت شهری و روستاهای نزدیک به شهر برای پوشش کامل نیاز به ایجاد یک ایستگاه دیگر دارد.
احمدی اضافه کرد: آتش نشانی مهاباد دارای 48 نفر نیروی عملیاتی و 6 نفر نیروی اداری است که به صورت 2 شیفت 24 ساعت مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.
مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: هم اکنون آتش نشانی مهاباد دارای 2 دستگاه خودرو سبک و پنج دستگاه خودرو سنگین عملیاتی است و 2 دستگاه خودرو سایپا جدید نیز خریداری و برای تجهیز و نصب امکانات مورد نیاز به اصفهان منتقل شده است.
احمدی یادآور شد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن 125 این سازمان در طول شبانه روز تماس حاصل کنند.
به گزارش ایرنا، آتش نشانی مهاباد امسال 457 ماموریت شامل 411 مورد شهری و 46 مورد خارج از محدوده شهری در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام داده داده است.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.