به گزارش ایرنا، رضا حسینی روز شنبه در جلسه مدیران هسته های گزینش آذربایجان غربی افزود: کار هسته های گزینش نظیر قضاوت است زیرا باید با قضاوت صحیح از بین متقاضیان بهترین فرد را برای استخدام انتخاب کنند.
وی با اشاره به اینکه دین اسلام در تمامی موضوعات اجتماعی احکام خاصی دارد، ادامه داد: همه جهت گیری ها و گزینش ها در جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قانون اساسی انجام می گیرد و دین در این بخش بیشترین اهمیت را دارد.
وی اضافه کرد: پیامبران و ائمه اطهار نیز از جانب خداوند متعال در بین بنده ها انتخاب و گزینش شدند و پروردگار متعال بهترین بنده خود را برای هدایت بشر انتخاب کرد تا اثرگذاری بیشتری را در جامعه داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: اگر مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی راضی نبودند یعنی گزینشگران به درستی قضاوت نکرده اند و به همین دلیل کار گزینشگران بسیار سنگین است.
حسینی افزود: هسته های گزینش علاوه بر اینکه در انتخاب افراد اصلح برای استخدام نظارت دارند، در انتخاب مدیران دستگاه های اداری نیز نظارت دقیق دارند تا افراد اصلح در منصب مدیریت قرار گیرند.
مدیر هسته گزینش استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: 11 هزار پرونده گزینشی تاکنون در سامانه گزینش استانداری ثبت شده است.
غلامرضا صراف افزود: یکهزار و 298 پرونده نیز از ابتدای سال جاری برای تبدیل وضعیت و جذب در بخش های مختلف توسط هسته گزینش بررسی شده که نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال 429 مصاحبه، 2 هزار و 518 استعلام و 2 هزار و 914 مورد تحقیق صورت گرفته است که در نهایت برای یکهزار و 260 پرونده رای صادر شده است.
به گزارش ایرنا 15 دی ماه سال روز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره)مبنی بر تشکیل هسته گزینش است.
در ادامه این جلسه مقرر شد جلسات هسته گزینش استان با هدف بررسی مشکلات این حوزه در طول سال برگزار شود.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.