سروان بابک رضا نژاد روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف از بامداد امروز گردنه مایین بلاغ را فرا گرفته است و با توجه به سخت گذر بودن این محور لازم است رانندگان به طور حتم از زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کنند.
وی با اشاره به تداوم مه غلیظ و محدودیت دید در این گردنه بیان کرد: با توجه به بروز یخبندان در این محور و کاهش دما در ساعات پایانی امروز رانندگان خودروها و وسایل نقلیه از ترددهای غیرضروری و شبانه در این محور خودداری کنند.
سروان رضا نژاد با بیان اینکه رانندگان به هشدارهای راهداری و پلیس راه توجه کنند، ادامه داد: از تردد خودروها و وسایل نقلیه که زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی نداشته باشند در گردنه مایین بلاغ جلوگیری خواهد شد.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب افزود: برای خودروهای تریلی، وانت بار، پیکان، پژو روا و آردی تردد در گردنه ‌مایین‌بلاغ تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
سروان رضانژاد به رانندگان توصیه کرد تا قبل از حرکت ضمن بازدید وسیله نقلیه خود از جهت فنی از جمله چراغ ها، آب رادیاتور و آب پاش، سالم بودن برف پاک کن و بخاری خودرو، به طور حتم تجهیزات زمستانی، پتوی گرم، زنجیرچرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند و با توجه به محدودیت دید با چراغ روشن در این مسیر حرکت کنند.
وی گفت: با وجود بارش برف و کولاک تمام محورهای مواصلاتی تکاب از جمله محور شاهین دژ - تکاب و محور تکاب - دو راهی ایرانخواه باز بوده و تردد در آنها در جریان است.
به گزارش ایرنا، بارش برف از صبح امروز تکاب را فراگرفته است؛ راه دسترسی این شهرستان سخت گذر بوده و دارای گردنه ها و پیچ های خطرناکی به خصوص در مناطق مایین بلاغ و ساروق است.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.