رسول جبرییلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکاب در 24 ساعت گذشته روز سردی را سپری کرد و حداکثر دمای این شهرستان نیز یک درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده است.
وی بیان کرد: پس از تکاب شهرهای قره ضیاءالدین، چالدران و خوی با هشت و 6 درجه سانتی گراد زیر صفر از دیگر شهرهای سرد آذربایجان غربی بود.
رییس اداره هواشناسی تکاب با بیان اینکه یخبندان از 2 هفته گذشته تکاب را فراگرفته است، ادامه داد: در پنج روز گذشته، تکاب در 2 نوبت کمترین دما در طول 24 ساعت شبانه روز را ثبت کرده و عنوان سردترین شهر آذربایجان غربی را به خود اختصاص داد.
جبرییلی اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل یخبندان، شهروندان و خانواده ها نکات ایمنی را در حفظ ایمنی و سلامت شبکه آب شرب و جلوگیری از یخ زدگی لوله کشی ساختمان ها رعایت کنند.
وی گفت: اداره هواشناسی تکاب در مواقع ضروری هشدارها و توصیه های لازم برای جلوگیری از سرمازدگی و یخ زدگی محصولات کشاورزی و باغات و جمعیت دامی را ارایه می کند و کشاورزان و دامداران ضروری است به این هشدارها توجه کنند.
به گزارش ایرنا تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای سردسیر و کوهستانی در جنوب آذربایجان واقع شده و زمستان هایی سخت و طاقت فرسا دارد.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.