ابراهیم مبارک قدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و نیز در شهرهای اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، تکاب، سلماس و بوکان بسته شده است.
وی با اشاره به اینکه 34 هزار و 345 واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان ساخته شده، بیان کرد‌: 11 هزار و 37 واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت احداث و تکمیل شده است.
وی بیان کرد: 21 هزار و 873 واحد مسکونی از این تعداد در شهرهای بالای 25 هزار نفر به صورت آپارتمانی و تعاونی ساز و 12 هزار و 472 واحد نیز به صورت خودساخته و چند طبقه ای بوده است.
مدیرکل راه و شهر سازی آذربایجان غربی ادامه داد: چهار هزار و 420 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی باقی مانده است و نظارت بر اتمام ساخت طرح های مسکن مهر و تامین خدمات زیربنایی و نیز تعیین تکلیف طرح ها با جدیت پیگیری می شود.
مبارک قدم گفت: زیرساخت های گاز، آب و برق نیز در شهرهای باقی مانده اجرایی شده و اراضی مورد نیاز برای ساخت کلانتری، ایستگاه آتش نشانی، سالن ورزشی و فضای سبز در این منطقه آماده واگذاری است.
وی ادامه داد: برای بهره برداری از واحدهای مسکن مهر در آذربایجان غربی 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده و تاکنون حدود 95 درصد این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا طرح مسکن مهر که از حدود هشت سال پیش آغاز شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و بیش از 60 درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.