به گزارش ایرنا این رقابت ها از شامگاه روز چهارشنبه در سالن شهید رجایی ارومیه آغاز شده است و تیم های خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی، فرش مشهد، خانه بسکتبال خراسان جنوبی، احسان تولز گنبد و خلیج فارس قم تیم های حاضر در این رقابت ها هستند.
عصر روز پنجشنبه در دومین روز این رقابت ها تیم هیات آذربایجان غربی 69 بر 58 از سد فرش مشهد عبور کرد و نماینده گنبد 79 بر 61 مقابل خانه بسکتبال قم به برتری رسید.
عصر چهارشنبه گذشته نیز در نخستین روز این رقابت ها 2 مسابقه به انجام رسید که طی آن تیم خانه بسکتبال خراسان جنوبی با نتیجه 40 بر 99 مقابل فرش مشهد مغلوب شد و جدال تیم های بسکتبال آذربایجان غربی و احسان تولز گنبد با نتیجه 70 بر 65 به نفع تیم میهمان پایان یافت.
در این رقابت‌ها که تا روز یکشنبه دوم دی ماه ادامه دارد، هر روز 2 دیدار به انجام می رسد و امروز جمعه در سومین روز تیم های فرش مشهد و خانه بسکتبال خراسان جنوبی به ترتیب مقابل خلیج فارس و هیات بسکتبال آذربایجان غربی صف آرایی می کنند.
به گزارش ایرنا هدایت تیم بسکتبال آذربایجان غربی را علی نسودی بر عهده دارد.
همچنین رقابت های گروه سه لیگ دسته 2 بسکتبال کشور نیز به صورت همزمان با حضور پنج تیم به میزبانی مهاباد در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان در حال برگزاری است.
این مسابقات با حضور تیم های بسکتبال مهاباد، اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان آغاز شده است.
مرحله گروهی رقابت های لیگ دسته دوم بسکتبال با حضور 19 تیم در قالب سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی به صورت متمرکز و رفت و برگشت برگزار می شود و در نهایت از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می کنند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.