به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: مشکلات جامعه را باید با کلید تقوا حل کرد و اگر چنین شود، عنایت الهی هم بر جامعه سرازیر می شود.
وی ادامه داد: اگر صبر و پایداری و مقاومت داشته باشیم و تقوا پیشه کنیم و حرکت های ما در مسیر الهی باشد، آن وقت هیچگونه آسیبی از حیله و مکر دشمنان نخواهیم دید.
ماموستا امامی اضافه کرد: برای رفع مشکلات و مقابله با توطئه های دشمنان علیه نظام تنها راه توکل بر خدا، پرهیز از گرایش های سیاسی و حزبی و استفاده از توان و ظرفیت های داخلی کشور است.
امام جمعه مهاباد با بیان اینکه تقوای الهی سبب افزایش رزق و روزی انسان می شود، بیان کرد: ازدیاد ثروت نشانه توجه ویژه خداوند به انسان است و در مقابل نیز انسان باید آن را بر اساس دستورات و مطابق فرامین الهی برای کمک به افراد کم توان جامعه صرف کند.
ماموستا امامی تصریح کرد: برخی از ثروتمندان کشور که میلیارد تومان در بانک ها ذخیره کرده اند، می توانند با سرمایه گذاری و ایجاد رونق تولید برای تعداد زیادی از جوانان شتغال زایی کنند.
ماموستا امامی اظهار داشت: زندگی انسان به گونه ای است که تنها اعمالش در دنیا نجات دهنده او در قیامت است و بر این اساس بهترین پس انداز استفاده از مال و ثروت و علم برای کمک و رفاه حال هم نوعان است.
امام جمعه مهاباد در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به حماسه 9 دی، گفت: این روز ملی، سالروز تجلی بصیرت، آگاهی، ایمان و تعهد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی یادآور شد: 9 دی ماه سبب شد بار دیگر پایه های انقلاب اسلامی مستحکم تر از همیشه و ناامیدی به بدخواهان نظام باقی بماند.
نماز جمعه این هفته مهاباد به امامت ماموستا عبدالسلام امامی و با حضور پرشور مردم و مسوولان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
9903/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.