امام جمعه خوی گفت: توجه جدی به آرمانها و اهداف انقلاب از رسالت های دانشجویان است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید رضی شکوری در خطبه های این هفته نماز جمعه خوی با اشاره به شانزدهم آذرماه روز دانشجو اظهار کرد : فراگیری دانش برای فهم ودرک حقایق عالم هستی ،رسیدن به جایگاه خود باوری و خود اتکایی ، بدست آوردن تخصص همراه با تعهد و تهذیب ، از میان برداشتن موانع و مشکلات تحصیل ، تقویت روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی از جمله رسالت های دانشجویان می باشد. 
امام جمعه خوی با اشاره به متجاوز اعلام شدن حزب بعث در جنگ ۸ ساله ایران و عراق اظهار کرد: دبیرکل وقت سازمان ملل پس از بررسی ادله و اسناد دو کشور ایران و عراق در هیجدهم آذرماه ۱۳۷۰ صدام را بعنوان متجاوز جنگی معرفی کرد .
حجت الاسلام شکوری با بیان ضعف ها و نقص های اعلامیه حقوق بشر تصریح کرد: نادیده گرفتن احترام به ادیان و فرهنگ های حق و معتبر موجود در عرصه جهانی ، سازمان محوری بودن وقرار گرفتن حقوق بشر بعنوان ابزار در دست مستکبرین برای کوبیدن ملت های و حکومت های مستقل از نقاط ضعف اعلامیه حقوق بشر است .
وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نمازتصریح کرد :" نماز اگر با خشوع و حضور گزارده شود جامعه را به صلاح و سداد در زبان و عمل میکشاند و اعتلا می بخشد".
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.