امیر رسولی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها از دهم تا سیزدهم آذرماه جاری در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.
وی بیان کرد: امید رشیدی راد در وزن 45 کیلوگرم با غلبه بر حریف تهرانی مدال طلا را بر گردن آویخت و هاوری احمدی با پیروزی مقابل دیگر حریف تهرانی قهرمان وزن 67 کیلوگرم شد.
وی ادامه داد: سعید پریش با برتری مقابل رزمی کاری از مازندران بر سکوی قهرمانی وزن 54 کیلوگرم ایستاد، میلاد شیخ مرادی موی تای کار وزن منفی 71 کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از بوشهر اول شد و کومار استاد ابراهیمی رزمی کار وزن 57 کیلوگرم با قبول شکست از حریف گیلانی خود به مدال نقره بسنده کرد.
وی با بیان اینکه این رقابت ها با حضور 190 موی تای کار در رده های سنی 14 و 15 سال و در 10 وزن مختلف برگزار شد افزود: تیم های البرز و گیلان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گزارش ایرنا هدایت تیم موی تای پسران آذربایجان غربی را فرشید کریمی ملی پوش سابق ارومیه ای بر عهده دارد.
هفته گذشته نیز نگار جزایری رزمی کار ارومیه ای مدال طلای نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور در رشته موی تای را بر گردن آویخت.
این دختر رزمی کار در وزن به اضافه 67 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان موفق به کسب سکوی نخست این رقابت ها شد و تیم دختران استان با تک مدال طلای جزایری در رده پنجم جدول قرار گرفت.
امسال نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده های سنی 12 تا 15 سال پسران و دختران در رشته های متعدد المپیکی به میزبانی استان های مختلف در حال برگزاری است.
این مسابقات جنبه انتخابی برای بازی های المپیک 2020 توکیو را دارد.
پیشتر در آذر ماه سال 1395 نیز حسین نصیری موی تای کار ملی پوش ارومیه ای از آذربایجان غربی مدال برنز مسابقات جهانی 2016 روسیه را بر گردن آویخت.
بهرام رجب زاده یکی دیگر از رزمی کاران ملی پوش استان در رشته کیک بوکسینگ است که موفق به کسب مدال طلا در رقابتهای جهانی 2015 ایتالیا شد.
هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی با تحت پوشش قرار دادن 34 سبک رزمی، فاقد سالن اختصاصی برای انجام تمرینات و آماده سازی ورزشکاران است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.