به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری مهاباد افزود: امنیت موجود در ایران اسلامی با نثار خون هزاران نفر از جوانان این مرز و بوم ایجاد شده و همگان باید قدردان و محافظ این امنیت و آرامش موجود در جامعه باشیم.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است، اظهار داشت: پیشرفت های کنونی کشور در سایه امنیت ایجاد شده و مسوولان باید از این فرصت نهایت استفاده را در جهت ارایه خدمات به مردم انجام دهند.
ماموستا امامی بیان کرد: هم اکنون کشور ایران از لحاظ ارایه مقالات، قدرت نظامی، فناوری نانو و جذب گردشکر در رتبه های برتر جهانی قرار دارد و این در حالی است که در این مدت همواره مورد تهدید و تحریم ظالمانه آمریکا و متحدانش بوده است.
فرماندار مهاباد نیز در این جلسه گفت: 13 آبان روزی بود که همگان انتظار اتفاق ناگواری از طرف آمریکا را داشتند اما با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم تیر دشمنان به سنگ خورده است.
ایرج شجاعی ادامه داد: برگزاری برنامه هایی همچون همایش و کنگره در خصوص بزرگان، شعرا و نویسندگان منطقه در مهاباد نشان از قدرت فرهنگی این شهرستان دارد و طبق آمار مسوولان فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدر اجرای برنامه های فرهنگی قرار دارد.
مدیرکل صدا و سیمای مهاباد هم گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه های متنوع و مستند با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در این مرکز تهیه شده که در دهه مبارک فجر پخش خواهد شد.
بهرام قوی بنیه ادامه داد: بیشتر برنامه ها به موضوع مقایسه بین خدمات جمهوری اسلامی ایران در سایه انقلاب با زمان دوران طاغوت پرداخته است.
وی گفت: سریال 'نشانی' نیز در 13 قسمت 45 دقیقه ای در همین راستا تهیه شده که تا قبل دهه فجر آماده و به شبکه های سراسری دیگر نیز ارسال خواهد شد.
در ادامه این جلسه از تعدادی مدیران نمونه شهرستان قدردانی شد.
مهاباد با 237 هزار جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.