امیررضا حسنلو که طی چند روز گذشته مدال برنز و مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور را کسب کرده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجبورم برای حفظ آمادگی بیشتر و انجام تمرینات رشته ترامپولین، مسیر ارومیه - خوی را رفت و آمد کنم و نبود تشک یوروترامپولین یکی از مهمترین مشکلات پیش روی ژیمناستیک کاران خوی به شمار می رود.
وی ادامه داد: یوروترامپولین فقط در خانه ژیمناستیک ارومیه وجود دارد و من مجبور به رفت و آمد هفتگی به مرکز استان هستم که این کار مشکلات فراوانی برای ام ایجاد می کند.
این ورزشکار ملی پوش خویی گفت: سال گذشته پس از کسب مدال طلا و مقام قهرمانی ایران در قزوین به اردوی تیم ملی دعوت شدم و امسال نیز برای دومین بار در لیست دعوت شدگان قرار گرفتم.
حسنلو افزود: برای تهیه تشک یوروترامپولین مبلغی بالغ بر 2 میلیارد ریال اعتبار لازم است که امید می رود با همت مسوولان استان و شهرستان خوی، شاهد تهیه آن توسط هیات ژیمناستیک این شهرستان باشیم.
وی ادامه داد: با این وجود و با توجه به نبود امکانات هیچگاه از تلاش و کوشش دست برنداشته و همواره با پشتکار فراوان و حمایت مربیانم برای حفظ آمادگی و رسیدن به اوج قهرمانی قدم برداشته و خواهم برداشت.
به گزارش ایرنا امیررضا حسنلو متولد سال 1383 شهرستان خوی است و از چهار سالگی به رشته ژیمناستیک پرداخته و هم اکنون دانش آموز مقطع نهم متوسطه دبیرستان شاهد برادران حیدری خویی است.
این ژیمناستیک کار نوجوان خویی از سال 1392 وارد رشته ترامپولین شده و یک سال پس از مدال نقره انفرادی و برنز تیمی ایران را کسب کرده است.
کسب مدال طلای ایران و مدال برنز المپیاد استعدادهای برتر کشور و دعوت به اردوی تیم ملی از دیگر موفقیت های ورزشی این ژیمناستیک کار نوجوان است.
امسال نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده های سنی 12 تا 15 سال پسران و دختران در رشته های متعدد المپیکی به میزبانی استان های مختلف در حال برگزاری است؛ این مسابقات جنبه انتخابی برای حضوری قدرتمند در بازی های المپیک 2020 توکیو را دارد.
خرداد ماه امسال 3 بازیکن به نام های امیرحسین صمدی و جواد پاشایی در ترکیب تیم ملی جوانان، علی حسین آذر در ترکیب تیم ملی نوجوانان و محمد خلیلی نیز به عنوان مربی نمایندگان ارومیه در ترکیب تیم ملی ایروبیک اعزامی به مسابقات جهانی پرتغال بودند.
تیم ملی نوجوانان در جریان مسابقات جهانی مقام چهاردهم و تیم ملی جوانان مقام ۳۲ام را کسب کردند.
همچنین امسال ۲ ترامپولین کار به نام های آریا مام عبدالله و متین حاجی به همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین شرکت کرده و مقام چهارم تیمی را کسب کردند.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.