به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری در پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امسال برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب با سال های قبل متفاوت تر بوده و وقایع سیاسی منطقه بر اهمیت این برنامه ها افزوده است.
وی بیان‌ کرد: مردم در برنامه ها باید حضور فعالانه داشته باشند و همه گروه های سیاسی و تشکل ها در این موضوع مشارکت داده شوند.
شهریاری با بیان اینکه برنامه ها باید در چهارچوب اهداف پیش بینی شده باشند، ادامه داد: هدف از اجرای این جشن ها، جلب مشارکت مردمی بوده و کمیته های مناسبی در این راستا تشکیل شده است و انتظار می رود دستگاه های اجرایی نیز در این چهارچوب عمل کنند.
وی لازمه همراهی مردمی با مسوولان در برگزاری باشکوه جشن های پیروزی انقلاب را برنامه ریزی مناسب بیان کرد.

** ایده های نو ارائه شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: مردمی بودن جشن ها را همه می پذیرند اما مکانیزم مردمی شدن جشنواره باید بررسی شود.
حجت الاسلام ناصر خدایاری اضافه کرد: ایده های نو بر محتوای برنامه ها و اثرگذاری آنها می افزاید و و یک گردهمایی ایده یابی برای برگزاری برنامه ها لازم است.
وی اضافه کرد: بخش هایی از خدمات انقلاب که تاکنون بیان نشده است، باید در کنار برنامه های متنوع انقلابی و فرهنگی بیان شود و کلی گویی نباید سرلوحه کار باشد.
به گزارش ایرنا مردم آذربایجان غربی در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و آرمان های انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده اند.
7125 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.