در این پیام که از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدمهدی شهریاری صادر شده و روز دوشنبه یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: ملت همیشه حماسه آفرین و غیور آذربایجان غربی با استقبالی کم‌نظیر و حماسی از رییس‌جمهوری و هیات دولت، نمادی وصف‌ ناپذیر از اتحاد و همدلی را از خود به جا گذاشتند و بار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام اعلام کردند.
در این پیام بیان شده است: از آحاد مردم شریف استان به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ائمه جمعه، علما و روحانیت معزز، کشاورزان و روستاییان، اعضای محترم شورای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداران و دهیاران، دانشگاهیان فرهیخته، هیت های مذهبی، کسبه و اصناف، اصحاب رسانه، نیروهای نظامی و انتظامی، کارکنان و مسوولان ادارات که با شرکت در مراسم استقبال، جلوه های ماندگاری از پیوند دولت و ملت را به یادگار گذاشتند، تقدیر و تشکر می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی اظهار امیدواری کردند تا به یاری خداوند متعال، دستاوردها و مصوبه های این سفر، فصل جدیدی از رشد و پیشرفت استان آذربایجان غربی را فراهم کند.
به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات دولت روز دوشنبه این هفته/28 آبان/ میهمان مردم آذربایجان غربی بودند.
در این سفر بیش از 2 هزار و 264 میلیارد تومان طرح برای توسعه آذربایجان غربی تصویب شد.
در این سفر یکروزه، 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.