کامل محمدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم منتخب آذربایجان با ترکیب 12 آزادکار و 12 فرنگی کار در این اردو حضور دارد.
وی بیان کرد: تیم ملی ارمنستان نیز با کشتی گیران ملی پوش خود از جمله سه قهرمان اروپا و چندین کشتی گیر شاغل در لیگ آلمان برای برگزاری این اردوی مشترک به شهر ارومیه سفر کرده است.
وی ادامه داد: این اردو در راستای آماده سازی تیم های شرکت کننده در جام بین المللی کشتی شاهد که از پنجم آذرماه امسال به میزبانی ارومیه برگزار می شود، برنامه ریزی شده است.
دبیر هیات کشتی آذربایجان غربی گفت: هدایت تیم کشتی فرنگی استان در این اردو و جام بین المللی شاهد را عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان با کمک حسن حسین نژاد و شورش حسینی بر عهده دارد.
وی افزود: هدایت تیم کشتی آزاد آذربایجان غربی را حسین قلی زاده، ابراهیم پاپیرآقایی، فخرالدین صادقی و علی نژاد رضا بر عهده دارند که طی چند روز آینده سرمربی این تیم نیز مشخص می شود.
به گزارش ایرنا کشتی آذربایجان غربی طی سه سال اخیر با روی کار آمدن عبدالله چمن گلی سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی جان تازه ای به خود گرفته است.
شهریور امسال فرنگی کاران خردسال استان با کسب چهار مدال نقره و یک نشان برنز بر جایگاه پنجم تیمی و اجرای فنون رقابت‌های قهرمانی منطقه یک کشور قرار گرفتند.
تیر ماه امسال نیز رضا حسن زاده فرنگی کار وزن 48 کیلوگرم اهل خوی مدال نقره سی و پنجمین دوره پیکارهای نونهالان دانش آموزان دوره متوسطه کشور را بر گردن آویخت.
همچنین اردیبهشت سال جاری نیز امین مرادخانی فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم از ارومیه به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان جهت شرکت در پیکارهای بین المللی گرجستان دعوت شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.