محمد حضرت پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر به ویژه در زمان بارش های سنگین زمستانی بسیار دشوارتر می شود و همه شهروندان نیز از مدیریت شهری برای پاکسازی توقع دارند ولی می توانند با انجام موارد اولیه، زمینه رفت و روب سریع کوچه ها را فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری تنها نیمی از هزینه های نگهداشت ارومیه را تامین می کند، اضافه کرد: مدیریت شهری ماهانه مبالغ زیادی برای هزینه نگهداشت 600 هکتار فضای سبز، چهار میلیون بوته گل و رفت روب شهری و هزینه نگهداری خودروهای رفت و روب شهری هزینه می کند.
وی بیان کرد: در اداره کرد شهر ارومیه 123 وظیفه وجود دارد و مشارکت مردم در آنها به داشتن شهری زیبا منجر می شود.
شهردار ارومیه با اعلام اینکه بهترین نوع بودجه ریزی خرید خدمات است، گفت: طرح ریزی بودجه سالانه بر اساس خرید خدمات از داخل مجموعه شهرداری می تواند موجب کاهش هزینه ها و مدیریت بهتر شهر شود.
حضرت پور از شهروندان ارومیه ای درخواست کرد که دست شهرداری را در تحقق این امر مهم تا پایان سال جاری بگیرند تا شهرداری در ارائه خدمات خود به مردم با مشکل مواجه نشود.
به گزارش ایرنا، ارومیه بیش از 11 هزار هکتار مساحت و افزون بر 750 هزار نفر جمعیت دارد؛ این شهر جزو 10 شهر بزرگ و پرجمعیت کشور محسوب می شود.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.