محمود بدلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 235 هزار و 693 مسکونی روستایی در آذربایجان غربی وجود دارد که تاکنون حدود 170 هزار واحد از این تعداد سنددار شده است.
وی با اشاره به اینکه 30 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت نیز در آذربایجان غربی وجود دارد، ادامه داد: تاکنون 28 شهر با 34 هزار واحد مسکونی از خدمات طرح سنددار کردن این اداره کل بهره مند شده است.
وی افزود: متقاضیان این طرح می توانند مدارک خود را به دهیاری تحویل دهند و از سفر به شهر خودداری کنند که در این صورت کارشناسان این اداره کل به دهیاری روستاها مراجعه می کنند و اسناد لازم را تحویل می گیرند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: کارشناسان این اداره کل آمادگی لازم را جهت حضور در روستاها دارند تا مدارک لازم را از روستاییان بگیرند و طرح سنددار کردن اماکن روستایی را با سرعت پیش ببرند.
بدلی اضافه کرد: حضور کارشناسان بیناد مسکن در روستاها منجر به کاهش هزینه های اضافی برای متقاضیان می شود.
وی گفت: سرعت بخشیدن به اجرای طرح سند دار کردن اماکن روستایی بالای 20 خانوار و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت نیازمند همکاری بیش از پیش مردم است.
به گزارش ایرنا در مجموع 2 هزار و 725 روستای دارای سکنه در آذربایجان غربی وجود دارد که 2 هزار و 200 روستا از آنها بالای 20 خانوار بوده و نقشه طرح هادی در همه این روستاها اجرا شده است؛ طرح هادی روستایی با هدف ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان، هدایت فیزیکی روستاها و تامین عادلانه امکانات انجام می گیرد.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.