امیرعباس جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پل که پس از سیل سال گذشته به طور موقت بازسازی شده بود، روز گذشته دوباره تخریب شد که به محض اطلاع، راهداران برای حل موضوع وارد عمل شده اند.
وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته همه اعضای مدیریت بحران در آذربایجان غربی آماده باش بودند و مدیران استانی و شهرستانی از جمله معاون امور عمرانی استاندار برای بررسی وضعیت به منطقه سیلوانا عازم شدند.
وی بیان کرد: علاوه بر خسارت به پل گلستانه و پل روستای سوله دوکل، سیل روز جمعه موجب آبگرفتگی خانه های روستایی در بخش سیلوانای ارومیه و شهرستان پیرانشهر شد که امدادگران و نیروهای مدیریت بحران، این مشکل را حل کردند.
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به کاهش قابل توجه دما در استان طی امروز و روزهای آینده ادامه داد: استفاده شهروندان از بخاری های گازسوز باید با رعایت موارد ایمنی همراه باشد تا حادثه دلخراشی در این خصوص ایجاد نشود.
به گزارش ایرنا، روز گذشته /جمعه/ بر اثر بارش شدید باران در مرکز و جنوب آذربایجان غربی موجب سیل در بخش سیلوانا و شهرستان پیرانشهر شد.
در این مدت دهها میلیمتر بارش در مناطق مرکزی، جنوبی و شمالی آذربایجان غربی ثبت شد که سردشت با 40 میلیمتر بیشترین میزان را به خود اختصاص داد.
علاوه بر آن در برخی شهرها به ویژه چالدران در شمال آذربایجان غربی، بارش برف موجب غافلگیری شهروندان شد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.