به گزارش ایرنا، در آیین ویژه ای که روز چهارشنبه برگزار شد، مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از راه اندازی 6 مدیریت امور آب روستایی در شهرستان های استان طی سال های اخیر خبر داد و گفت: این امر در راستای خدمت رسانی بهتر و ایجاد رضایتمندی بیشتر بسیار موثر بود.
کاظم محمدی اقدم افزود: آذربایجان غربی در سال های اخیر از جمله استان های فعال و پیشرو در بخش آبرسانی روستایی بود به طوری که میانگین برخورداری روستاییان در این استان، بیش از متوسط کشوری شده است.
سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی نیز در این آیین با قدردانی از تلاش های مدیرعامل سابق بیان کرد: توجه به امور مشترکین، ارتقای سطح خدمات، فرهنگ سازی در راستای اصلاح الگوی مصرف و سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها، شفاف سازی خدمات و افزایش بهره وری از جمله برنامه های آینده این شرکت به شمار می رود.
علیرضا رضوی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اضافه کرد: سعی می کنیم در برنامه ریزی های آتی توجه ویژه ای به استفاده از توان تولید داخل داشته باشیم.
طی حکمی ازسوی حمیدرضا جانباز رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، علیرضا رضوی به عنوان سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.
رضوی پیش از این، معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی را عهده دار بود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.