رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: بیش از 13 هزار و 600 ویزا برای زائران پیاده رویی اربعین در استان صادر شده است.

محمدرضا ندیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: تاکنون 16 هزار و 700نفر از استان برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند که از این تعداد  برای 13 هزارو 622 نفر ویزا صادر شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار ویزا نیز در سفارت در حال صدور است تصریح کرد: بیشترین ثبت نامی استان برای پیاده رویی اربعین از شهرستان ارومیه با 8 هزار و 100 نفر است.

وی با بیان اینکه نزدیک به 14 موکب از آذربایجان غربی به زائران اربعین خدمات رسانی خواهند کرد خاطر نشان کرد: امسال نیز مرز خروجی زائران حسینی  از مرز مهران  خواهد بود.

ندیری ادامه داد : پیش بینی شده  32 مرکز بهداشتی درمانی از آذربایجان غربی  در دوشهر کربلا و نجف به زائران اربعین خدمات رسانی کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نمایندگان و بازرسانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کار نظارت بر موکب ها و خدمات رسانی ها را برعهده خواهند داشت اظهار کرد: از 800 ناوگان حمل و نقل موجود استان یک سوم از این ناوگان به جابجایی زائران اختصاص یافته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.