حمیرا جعفرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمان اجرای این طرح از 21 تا 30 مهرماه جاری در نظر گرفته شده و دارندگان کارت هویت 11 و آمایش 12 و همچنین دارندگان برگ تردد معتبر اصلاحات و تغییرات جزو مشمولان این طرح هستند.
وی اضافه کرد: تمدید اقامت قانونمند اتباع خارجی مشمول طرح، فراهم کردن زمینه لازم برای ارائه تسهیلات مربوط به اقامت و اشتغال، آموزش، خدمات درمانی و خدمات بانکی برای اتباع مشمول طرح آمایش و ایجاد بانک اطلاعاتی کارآمد با اخذ آخرین تغییرات وقایع چهارگانه حیاتی از جمله اهداف این طرح است.
وی بیان کرد: کاربران ملزم هستند با رویت کارت آمایش 12 و هویت 11 سرپرست و همه اعضای خانوار و تطبیق آن با اطلاعات موجود در سامانه، برای ثبت تغییرات صورت گرفته در خانوار و بروزرسانی آن اقدام کنند.
مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری آذربایجان غربی گفت: در قالب این طرح هرگونه تغییرات صورت گرفته در محل اقامت و اشتغال، تحصیلات، وضعیت سلامت، بیمه، شماره های تماس متقاضی و دیگر موارد در خانوار شامل احوالات چهارگانه، مفقودی و خروج از کشور هریک از اعضای خانوار در سامانه درج و بروزرسانی می شود.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی یکی از استان های میزبان اتباع بیگانه به ویژه از عراق است و صدها نفر از اتباع این کشور در ارومیه و برخی از شهرهای دیگر استان زندگی می کنند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.